środa, 19 lutego 2014

Kurs


To już ponad rok minął od otrzymania dyplomu groomera. Zdjęcia to wspomnienie kursu. Dziękuję Państwu Bonat ;)

Yorkshire terrier -  Fifi 



yorkshire terrier Fifi przed strzyżeniem
Fifi prawie gotowa,: kąpiel, strzyżenie





Sona - west highland white terrier



Westie Sona przed zabiegami

W trakcie trymowania

W trakcie trymowania

Strzyżenie i formowanie chryzantemy

\
Strzyżenie Sony maszynką na życzenie właściciela



Shila w typie sznaucera olbrzyma



Shila w typie sznucera olbrzyma po wyczesaniu

Po kąpieli i strzyżeniu. Zwróćcie uwagę na mój  ogonek "na lwa"




Shih tzu - Bąbelek


 Bąbelek Shih tzu przed zabiegami

Shih tzu po zabiegach: rozczesywanie, kąpiel, srzyżenie

To naprawdę ja? Ale ze mnie przystojniak!





Pudel miniaturowy Diego


Diego przed strzyżeniem

Pudel miniaturowy zabiegach i stylizacji

Nareszcie widać moje serduszko!


Maltańczyk Diana
Diana przed metamorfozą

Maltanka Diana po rozkołtunianiu, kąpieli i strzyżeniu

Tylko uważaj teraz na moje czyste futerko!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz